Friday 8 February 2013

PROGRAM ORIENTASI

ASSALAMUALAIKUM..

Pada 6 dan 7 februari hari tu dekat tempat nisa praktikal, iaitu dekat KPJ Ampang Puteri telah mengadakan program orientasi khas untuk staff-staff yang baru berkerja di sane.. Walaupun cuma 2 hari je program tu tapi banyak jugak nisa dapat pengetahuan yang baru tentang tempat nisa praktikal tu.. Semua staff yang memberi ceramah tentang hospital tu semuanya yang kelakar-lakar je.. Nisa kalau dapat gelak memang tak ingat dunia.. Yela sekurang-kurangnya nisa tak tidor tau sepanjang program tu berlangsung.. Pecah rekod woi.. hahahha.. Nisa kenal la jugak staff-staff yang ada pangkat-pangkat ketua ni.. Sebab sebelum ni nisa tak kenal pun sape dorang tu semua walaupon sebelum ni selalu tersempak dengan dorang.. CEO dengan General Manager pun nisa tak kenal sebelum ni.. Hahahahahha.. Tapi lepas je program tu nisa dah tau dah sape CEO dan sape General Menager..


Sepanjang progam ni berlangsung nisa banyak dapat kenal dengan kawan-kawan yang baru daripada lain-lain department.. Kebanyak kan daripada dorang ni nisa ingat staff yang dah lame tapi rupanya staff baru jugak macam nisa.. heee..



Ini lah dewan yang kami duduk sepanjang program selama 2 hari tu... Terang dan lagi jelas setiap butir yang keluar dari mulut staff-staff yang bercakap kat depan tu ketika bagi keterangan dekat kiteorang supaya kiteorang betul-betul faham.. Seriusly program ni memang best.. Dan kalau boleh macam nak lanjutkan selama seminggu.. ahahhaha... Over plak..


Rakan se-praktikal nisa.. Aisyah namenya.. Tapi aisyah lain department.. Dia department IT... Aisyah ni dari politeknik Perlis.. Kami jumpa masa mula-mula kami daftar di bahagian HR dekat Hospital Ampag Puteri tu.. Then kami berkawan dan terus berkawan sampai sekarang.. :)


2 comments:

tomAto LurVez said...

aisya ni dak kl ke ? mcm muke dak sek pndn jaya ain dlu jew..

nisa joe said...

dia memang sekolah kat situ pon dulu