Wednesday 12 March 2014

LAST SEMESTER

Assalamualaikum..

Diam tak diam nisa dah ke hujung semester dekat politeknik shah alam. Rasa macam baru semalam je masuk sem 1. hahahhaha.. banyak kenangan pahit manis yang tercipta dan dicipta dekat poli ni. Tapi alhamdulillah semuanya akan dijadikan kenangan sampai bila-bila. :)  semester last ni la banyak sangat kenangan yang memang susah nak lupa. dan last semester ni jugak la kena siapkan bermacam macam projek berjuta juta.. maklum lah ambik business kan projek mesti la kena berjuta juta.. hahhahha..

Alhamdulillah berkat usaha dan susah payah kami dalam group untuk final projek.. tajuk kami dipilih untuk mewakili DPM  ke dewan besar politeknik shah alam untuk bertanding dengan jabatan lain.. tak sia-sia la kami siapkan kerja sampai pukul 3-4 pagi walaupun tau mata masing-masing dah macam panda.. hahhaha.. doakan kejayaan kami dan semoga kami menang dalam pertandingan tu nanti ye. amin.



Our group member for final projek.. macam-macam dugaan yang kami tempuh bersama untuk menyiapkan final projek ni.. dan alhamdulillah ada hikmah sebenarnya semua ni terjadi. we are always happy together :)


No comments: